Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0
|
Каталог статей
У категорії матеріалів: 23 Показано матеріалів: 21-23 |
Сторінки: « 1 2 3 |
Сортувати по:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Коментарям ·
Переглядам
Під впливом різноманітних чинників шкільного життя позитивні уявлення про себе, сформовані у дитини в дошкільному віці, у першому класі піддаються серйозним випробуванням. Навчання пов’язане не лише з успіхами, а часто з помилками, невдачами. Першокласник прагне утвердити себе в новій ролі, шукає опори у ставленні до себе вчителів, бажаючи, щоб дорослі помічали його позитивні якості. Тому оцінка здатна викликати в учня цілу гаму гострих переживань. Радість і задоволення досягненнями в навчанні створюють позитивний емоційний фон стосунків з учителем та однокласниками, покращують рівень засвоєння знань. Почуття гіркоти, невдоволення невдачами можуть спричинити зниження самооцінки, зневіру, конфлікт з оточенням. Важливо створювати на уроках такі умови, коли невдоволеність від невдачі спонукала б дитину шукати кращі способи навчальної діяльності. Педагогічна оцінка має бути тактовною; не акцентованою на невдачах дитини, а здатною створювати сприятливий емоційний фон для подолання труднощів. Важливо навчити учня сприймати оцінку як показник рівня знань і вмінь, а також розуміти, що оцінюються його конкретні дії, а не він сам.
|
Робочі навчальні плани для 1-х класів загальноосвітніх навчальних закладів розробляються на основі Типових навчальних планів початкової школи, затверджених наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 10.06.2011 № 572. Відповідно до мови навчання у системі початкової загальної освіти зазначеним документом передбачено окремі варіанти Типових навчальних планів |
Для реалізації Державного стандарту початкової загальної освіти
розроблені нові підручники для 1-го класу з усіх предметів інваріантної
складової, якість яких визначалася під час Всеукраїнського конкурсу
рукописів підручників для учнів 1—4-х класів загальноосвітніх навчальних
закладів предметними експертними комісіями, установами Національної
академії педагогічних наук України та загальноосвітніми навчальними
закладами.
Структура, зміст і методичний апарат підручників реалізують особистісно
орієнтований підхід до навчання, провідні функції підручників
(інформаційну, розвивальну, виховну, мотиваційну); відповідають
інноваційним підходам у методиці, запитам дітей цього віку, їх прагненню
до пізнання, спілкування, різноманітної продуктивної діяльності.
|
|
|
| | |