Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0
|
Каталог статей
Всього матеріалів в каталозі: 31 Показано матеріалів: 1-10 |
Сторінки: 1 2 3 4 » |
Стаття з журналу "Учитель початкової школи" №6, 2013 Як розв'язувати задачи, що потребують пошуку нових шляхів рішення Автор: Орися Бердник
Мої статті |
Переглядів: 539 |
Author: Орися Бердник |
Додав: uvenal |
Дата: 06.05.2014
|
|
Ці Критерії застосовуються при медичному обстеженні дітей та заповненні медичної документації, а також для вивчення, оцінювання і прогнозу показників здоров’я дитячого населення залежно від стану середовища життєдіяльності.
Критерії оцінки фізичного розвитку дітей шкільного віку застосовують при медичному обстеженні дітей та заповненні медичної документації, а також для вивчення, оцінювання та прогнозування показників здоров’я дитячого населення залежно від стану середовища життєдіяльності.
|
Проблеми дітей, які мають порушення поведінки та пов'язані з ними труднощі у навчанні, у наш час є особливо актуальними. Постійно збуджені, неуважні, непосидючі й галасливі, — такі діти приковують до себе увагу вчителя, якому необхідно стежити, щоб вони спокійно сиділи, виконували завдання, не заважали однокласникам. |
Довідник класного керівника в запитаннях та відповідях |
1. "У кожної людини є сонце. Тільки не треба його гасити.” Сократ 2. Знай, люби, розумій, поважай! Тільки той може бути вчителем, хто має добре серце і душу. 3. ”Ніщо велике ніколи не було досягнуто без ентузіазму та любові” Р. Емерсон 4. ”Скільки б ти не жив, усе життя треба навчатися” Сенека. 5. Будь майстром, поетом, художником у справі яку ти робиш (Сухомлинський) 6. «Відкрити в кожній дитині душу творця, дати їй змогу пробудитися і розквітнути».Читати далі |
Важливою передумовою
успішного й об’єктивного оцінювання учнів є доброзичливість. Свого часу В.О.
Сухомлинський з цього приводу слушно зазначив: „Оцінка лише тоді стаєс тимулом,
який спонукає до активної розумової праці, коли взаємини між учителем і учнем побудовані
на взаємному довір’ї і доброзичливості...”. |
Варіативною складовою кожного з Типових навчальних планів для учнів 1-4 класів передбачено години, які можна використовувати
за вибором загальноосвітнього навчального закладу з урахуванням особливостей навчального
закладу та індивідуальних освітніх потреб учня: на посилення
предметів
інваріантної складової; на вивчення додаткових курсів; на проведення індивідуальних
та групових занять. |
Зразок плану роботи ШМО вчителів початкових класів Солонянської СЗШ №1 |
Практичне заняття для вчителів Мета: зняти психоемоційне напруження вчителів, відпрацювати
нові стратегії розв'язання складних ситуацій, покращити групову взаємодію,
розвивати творче мислення вчителів . Тривалість: 1 година...
|
|
|
| | |