17 вересня 2015 року в приміщенні ЦДЮТ відбувся семінар з елементами тренінгу для вчителів початкових класів та вихователів ДНЗ за темою «Співпраця ДНЗ і школи І ступеня з питань особистісно-творчого зростання дитини на етапах впровадження Державного стандарту початкової школи», метою якого було ознайомити з інноваційними векторами реалізації наступності між ДНЗ та початковою школою; обмін досвідом та вироблення системи спільних поглядів на використання принципу наступності у роботі дитячого садка і початкової школи, спрямування зусилля колективів дошкільних закладів і шкіл на взаємодію, пошук ефективних шляхів забезпечення плавного переходу дітей від дошкільного до повноцінного навчального процесу, на практиці продемонструвати форми і методи роботи з різною категорією учасників під час організації та реалізації такої співпраці. Методисти РНМК Гринчук С.О. та Голощапова Л.П.
надали учасникам заходу інструктивно-методичні рекомендації щодо організації наступності між ДНЗ та школою. Продемонструвала на практиці способи та шляхи діагностики готовності до навчання в школі та процесу адаптації першокласників (особливо в тих НЗ, в яких відсутні фахівці психологічної служби) Пирлик С.Г. (практичний психолог Жданівської СЗШ та Аполонівської НСЗШ).
Досвідом та налагодженою системою роботи з даного питання поділились вчитель початкових класів Полякова Т.В. , яка представляла колективи Сурсько-Михайлівської СЗШ та Сурсько-Михайлівського ДНЗ "Фіалочка" (переглянути) та вчитель початкових класів Тимченко І.В. - Жданівська СЗШ та Жданівський ДНЗ "Дюймовочка" (переглянути).
В практичній частині заходу методист РНМК Гринчук С.О. провела з присутніми тренінг "Дитина на порозі школи".
Домашнє завдання:
надіслати електронний варіант плану роботи по взаємодії ДНЗ та ЗНЗ щодо реалізації принципу наступності в процесі підготовки старшого дошкільника до навчання в школі, до 16.10.2015 на електронну адресу grinchuk.sveta@yandex.ru або lyud21777@yandex.ru
Матеріали заходу
Презентація до виступу Гринчук С.О.
Презентація до виступу Голощапової Л.П.
Презентація практичного психолога Пирлик С.Г.
Посібник
Діагностичний матеріал (процесу адаптації /рівня готовності до навчання в школі)
|