25 лютого редакція журналів "Практичний психолог: Школа" та "Практичний психолог: Дитячий садок" успішно провела безоплатний вебінар "Психолого-педагогічні та психофізіологічні проблеми початкової освіти". Слухачами вебінару стали і педагоги і практичні психологи з усіх куточків країни. Участь брали як персонально, так і цілими колективами. Доповідачами на вебінарі стали: Олександр Васильович КОЧЕРГА, заступник директора Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, канд. психол. наук, доцент, який розкрив тему "Психофізіологічні можливості та небезпеки в адаптації першокласників" та Людмила Анатоліївна ТЕРЕЩЕНКО, старший науковий співробітник лабораторії психології навчання імені І. О. Синиці Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України, канд. психол. наук, яка презентувала тему: "Проблема шкільних неврозів у молодших школярів". Запрошуючи доповідачів до участі у вебінарі ми прагнули показати те ставлення до дитини, яке є єдино правильним у взаємодії з нею: дитина є цінністю! Цінністю самобутньою, неповторною, а період дитинства самоцінним. Сподіваємося, що слухачі вебінару перейняли таке ставлення і поширять його серед батьківської та педагогічної аудиторії. Через деякий час на порталі освітян України "Педрада" буде розміщено відеозапис вебінару, а презентації до виступів вже можна скачати. Під час вебінару учасниками було поставлено багато запитань. Відповісти на всі запитання в ході вебінару, просто неможливо. Але ми намагатимемося дати відповіді в подальшому, зокрема на порталі "Педрада" на сторінці про вебінар та на блозі редакції, тож слідкуйте за оновленнями. Презентації вебінару:
|