Педагог, як і кожен фахівець,
потребує постійного підвищений кваліфікації. «Учитель як фахівець живе доти,
поки вчиться», – назначав К. Д. Ушинський.
Сприяти педагогові в цьому – провідна функція методичної роботи.
Згідно з посадовою інструкцією заступник директора інколи з навчально-виховної
роботи в початковій школі організовує підвищення кваліфікації та рівня
професійної майстерності, керує роботою методичних об'єднань, підвищує свою
кваліфікацію.
Основним керівним документом із
питань організації методичної роботи є «Рекомендації щодо організації
методичної роботи з педагогічними працівниками в дошкільних, загальноосвітніх середніх
та позашкільних закладах освіти».
Відповідно до цього документу основними завданнями та змістом
методичної роботи є: