З приходом до школи
шестирічних дітей питання щодо навчання письма ліворуких дітей отримало
величезну активність. Вчителі все більше і більше переконуються, що
перенавчання малят згубне для їх здоров'я, психічної поведінки тощо.
Згадуючи школу 15-річної давнини варто визначити наступні зміни, які відбулися
в процесі навчання та ставлення до шульги:
• приділяється більше уваги до проблем ліворукої дитини, до її сприйняття
світу;
• на відміну від минулого вчителі не намагаються будь-що перевчити учня,
застосовуючи каральні методи: биття по руках, прив'язування руки, одягання
рукавиць, замальовування крейдою тощо;
• вчителі намагаються повернутись обличчям до проблеми шульги, використовуючи хоча
б відомі їм методи навчально-виховного процесу;
• якщо в минулому в процесі вивчення нової букви учитель в кращому випадку
давав зауваження до дитини-лівші (тим самим піднімав її на сміх перед класом),
то зараз він намагається допомогти учню впоратись із труднощами в техніці
написання.
Та як навчити шульгу впоратись із виконанням гігієнічних вимог, необхідних при
письмі: посадка, положення зошита, рук і т.д. ?