Навчальні програми для
загальноосвітніх навчальних закладів, розроблені на основі Державного стандарту
початкової загальної освіти, затвердженого 2011 р., передбачають, що
навчально-пізнавальний процес рекомендується базувати на
компетентнісно-орієнтованих завданнях із використанням сучасних освітніх
технологій.
Сучасні педагогічні технології передбачають новий підхід до
навчання, виховання та формування особистості учня. Традиційна система освіти
недостатньо орієнтована на індивідуальність учня, тому необхідний пошук нових
форм та методів.
Метод проектів у наш час уважається технологією ХХІ століття, адже
дає змогу ефективно формувати в учнів ключові компетентності: вміння вчитися,
інформаційно-комунікативну, загальнокультурну, здоров’язбережувальну, громадянську,
соціальну; дає можливість залучати до науково-дослідної та пошукової
діяльності, створювати додаткову мотивацію до навчання, а також вже у ранньому
віці найбільш повно визначати та розвивати інтелектуальні та творчі здібності
дитини.
Метою навчального проектування є створення педагогом таких умов
під час освітнього процесу, за яких його результатом є індивідуальний досвід
проектної діяльності учня. Робота над проектом — це практика особистісно
орієнтованого навчання в процесі праці учня на основі його вільного вибору, з
урахуванням його інтересів. Каталог журналів "Початкове навчання та виховання" № 30
(358) Завантажити файл
|