Понеділок, 23.12.2024, 02:09
Ви увійшли як Гість | Група "Гости"Вітаю Вас Гість | RSS
             




 
Свята
Календар України
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 179
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » 2014 » Березень » 13 » Гра як метод активізації пзнавальної діяльності учнів на уроках математики
14:37
Гра як метод активізації пзнавальної діяльності учнів на уроках математики

Сценарії уроків із використання ігрових моментів - завантажити

Найважливіше завдання школи з питань навчання математики - це вміння давати глибокі та міцні знання, прищеплювати навички й уміння застосовувати їх на практиці. Школа повинна навчити учнів знаходити шляхи до розв’язання проблем, формувати здатність до самостійного, творчого мислення.

У зв’язку із збільшенням розумового навантаження на уроках математики вчитель має замислитися над тим, як підтримати інтерес учня до матеріалу упродовж усього уроку, щоб на уроках не було байдужих спостерігачів, а лише активні учасники навчального процесу, оскільки з цього виникає й розвивається допитливість і глибокий пізнавальний інтерес. Саме такий підвищений інтерес, авторитет знань, індивідуальне відповідальне ставлення школярів до навчальної діяльності можна успішно реалізувати завдяки технології ігрових форм навчання.

Гра, як зазначається в психологічному словнику, - це довільна діяльність, що відображає у специфічній умовно-узагальненій формі ставлення людини до світу, людей, до самої себе і має на меті самовираження індивіда, формування у нього певних типів соціальної поведінки та активізацію біологічних та інтелектуальних можливостей особистості.

Гра має в житті дитини таке значення, як у житті дорослої людини діяльність, робота, служба. Гра тільки зовні здається безтурботною й легкою. Насправді ж вона вимагає, щоб гравець віддав їй максимум своєї енергії, розуму, витримки, самостійності. Але гра задовольняє не тільки фізичні, а й духовні дитячі потреби. Вона виконує різні функції: створює умови для реалізації можливостей дитини; є чинником соціалізації особистості; відкриває дітям можливості до пізнання світу. Можна стверджувати, що технологія ігрових форм навчання націлена на те, щоб навчити учнів усвідомлювати мотив навчання, поведінку у грі та в житті, тобто формувати цілі й програми власної самостійної діяльності, передбачати її найближчі результати.

Завантажити повністю

Знайдено в мережі інтернету


Переглядів: 609 | Додав: Гринчук | Теги: уроки | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Вітаємо на сайті!
Годинник
Хмаринка тегів
Календар
«  Березень 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
Друзі сайту

«Методичний портал»

Пошук
Форма входу

Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz