Сценарії уроків із використання ігрових моментів - завантажити
Найважливіше
завдання школи з питань навчання математики - це вміння давати глибокі та міцні
знання, прищеплювати навички й уміння застосовувати їх на практиці. Школа
повинна навчити учнів знаходити шляхи до розв’язання проблем, формувати
здатність до самостійного, творчого мислення.
У зв’язку із
збільшенням розумового навантаження на уроках математики вчитель має
замислитися над тим, як підтримати інтерес учня до матеріалу упродовж усього
уроку, щоб на уроках не було байдужих спостерігачів, а лише активні учасники
навчального процесу, оскільки з цього виникає й розвивається допитливість і
глибокий пізнавальний інтерес. Саме такий підвищений інтерес, авторитет знань,
індивідуальне відповідальне ставлення школярів до навчальної діяльності можна
успішно реалізувати завдяки технології ігрових форм навчання.
Гра, як
зазначається в психологічному словнику, - це довільна діяльність, що відображає
у специфічній умовно-узагальненій формі ставлення людини до світу, людей, до
самої себе і має на меті самовираження індивіда, формування у нього певних
типів соціальної поведінки та активізацію біологічних та інтелектуальних
можливостей
особистості.
Гра
має в житті дитини таке значення, як у житті дорослої людини діяльність,
робота, служба. Гра тільки зовні здається безтурботною й легкою. Насправді ж
вона вимагає, щоб гравець віддав їй максимум своєї енергії, розуму, витримки,
самостійності. Але гра задовольняє не тільки фізичні, а й духовні дитячі
потреби. Вона виконує різні функції: створює умови для реалізації можливостей
дитини; є чинником соціалізації особистості; відкриває дітям можливості до
пізнання світу. Можна стверджувати, що технологія ігрових форм навчання
націлена на те, щоб навчити учнів усвідомлювати мотив навчання, поведінку у грі
та в житті, тобто формувати цілі й програми власної самостійної діяльності,
передбачати її найближчі результати. Завантажити повністю
Знайдено в мережі інтернету
|