Неділя, 28.04.2024, 10:28
Ви увійшли як Гість | Група "Гости"Вітаю Вас Гість | RSS
             




 
Категорії розділу
Свята
Календар України
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 179
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог статей

Головна » Статті

Всього матеріалів в каталозі: 31
Показано матеріалів: 21-30
Сторінки: « 1 2 3 4 »

Математика
Методика проведення контрольної  роботи з математики

1. Організація учнів до роботи.    (1 хв.)
2. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення мети уроку і форми контролю.    (1- 2 хв.)
3. Підготовча робота.
 Визначення вимог до виконання роботи: ознайомлення зі змістом і короткий інструктаж щодо виконання кожного завдання (спосіб виконання завдання (спосіб розв’язання задачі – діями або виразом), оформлення запису, перевірка розуміння змісту завдань учнями, дотримання регламенту виконання завдань і орфографічного режиму).    (3 – 5хв.)
4. Самостійне виконання роботи учнями. Самоперевірка. (За 5 хв. до завершення роботи вчитель нагадує  про регламент та необхідність самоперевірки).    (30 хв.)
5. Організований збір робіт.    (1 хв.)
6. Відповіді вчителя на запитання, які виникли в учнів під час виконання роботи.    (5 хв.)
Рекомендації до проведення контрольних робіт
Кількість дій: 14-16.
Якщо контрольна робота включає математичний диктант, то кількість дій в роботі повинно бути зменшено на 1-2 (в залежності від змісту математичного диктанту).
Обов’язковим є  включення завдання геометричного змісту.
В обсяг контрольної роботи включати завдання з логічним навантаженням.
Тривалість виконання письмових робіт : у 2 класі І семестр – до 20 хв, ІІ семестр – до 30 хв;3 – 4 кл. – до 35 хв. За цей час учням потрібно встигнути не лише написати роботу, а й перевірити її.
Оцінювання роботи проводити згідно критеріїв оцінювання.
Мої статті | Переглядів: 1961 | Додав: Гринчук | Дата: 30.09.2012 | Коментарі (0)


Структура уроків української мови по В. Сокирко
. Структура уроку засвоєння нових знань.
I. Організація учнів до роботи.
II. Актуалізація опорних знань учнів - повторення раніше
вивченого матеріалу, який органічно зв'язується з новим
матеріалом, служить основою для засвоєння нових знань (3-5 хв).
III. Мотивація навчальної діяльності учнів і повідомлення теми,
визначення завдань уроку (2 хв/)
IV. Сприйняття і усвідомлення учнями нового навчального матеріалу (12-15 хв).
1) Спостереження та аналіз мовних явищ під керівництвом
вчителя;
2) Висновки, формулювання правила (учнями або вчителем);
3) Уточнення формулювання правила по підручнику, вивчення правила і підбір нових прикладів для його ілюстрації;
4) Перевірка розуміння нового матеріалу (повторення вивченого
правила, аналіз нових прикладів).
V. Осмислення нових знань в процесі практичної діяльності
(15-20 хв):
1) Формування умінь користуватися знаннями (новими правилами в процесі виконання різноманітних вправ під керівництвом вчителя).
2) Самостійна творча робота (невелике контрольно-перевірне завдання, виконання якого покаже, як учні зрозуміли і усвідомили новий матеріал).
VI. Домашнє завдання (3-5 хв.):
1) Пояснення домашнього завдання і способу його виконання;
2) Запис в щоденнику.
VII Підсумки уроку (3-5 хв).
1) Перевірка виконаних завдань уроку;
2) Поурочне узагальнення.


Мої статті | Переглядів: 4121 | Додав: Гринчук | Дата: 30.09.2012 | Коментарі (0)

ОРІЄНТОВНА СТРУКТУРА УРОКУ РОЗВИТКУ ЗВ’ЯЗНОГО  МОВЛЕННЯ
Підготовча робота проводиться заздалегідь до кож¬ного уроку.
I.     Вступна бесіда.  Актуалізація чуттєвого досвіду дітей
1.    Створення емоційного настрою:
-  читання віршів;
-  слухання музичних творів.
         2.Фрагмент малювання.
         3.Робота за картиною або дитячими малюнками.
Види робіт: бесіда з опорою на знання учнів; робота з малюнком; робо-та з ілюстрацією в підручнику; слухання грамзапису; читання уривків з ху¬дожніх творів учителем (учнями) з подальшим аналізом; обмін враженнями від побаченого на екскурсії тощо.

ІІ. Повідомлення (або уточнення) теми і мети уроку.
    Обговорення їх з учнями.
IIІ. Колективна підготовча робота. ( Мовна підготовка тексту)
1.    Запис «кольорових» слів.
2.    Добір іменників до тематичного слова.
3.    Добір прикметників та дієслів до іменників.
4.    Утворення словосполучень та складання речень.
5.    Добір речень із запропонованих.
6.    Складання і запис плану.

 ІV. Складання  усної зв'язної розповіді учнями
V.Самостійна робота
 Написання тексту твору ( переказу).  Надання індивідуальної допомоги  у записі тексту окремим учням.
VІ. Перевірка самостійної роботи,  удосконалення тексту
1.    Самоперевірка
2.    Читання зразка твору вчителем і співставлення його з творами учнів.
3.    Читання творів учнями.
4.    Корекція і доопрацювання творів.
5.    Добір слів у риму до вірша.
VІІ. Підсумок уроку
1.    Відповіді на запитання.
2.    Читання творів або фрагментів з них.
Примітка. Кожен вчитель може або замінити, або додати той чи ін-ший пункт. Орієнтовна структура уроку - не залізна схема. Вона повинна дати творчий поштовх думці вчителя, допомогти йому в мето¬дичному плані.
Мої статті | Переглядів: 3840 | Додав: Гринчук | Дата: 30.09.2012 | Коментарі (0)

Характеристика про рівень та результати оволодіння усіма компонентами навчальної діяльності обов’язково пишеться у 1 класі, у 2 класі (якщо не проводиться оцінювання знань учнів у балах) та у випускному 4 класі.

Що повинно бути в характеристиках, щоб учителі, які працюватимуть з цими учнями в середній і старшій ланках освіти, змогли побудувати свою роботу, спираючись на індивідуальні та психологічні особливості дітей?

Відповідаючи на дане питання пропонуємо рекомендації щодо написання характеристик учнів початкової школи.

Мої статті | Переглядів: 7678 | Додав: Гринчук | Дата: 30.09.2012 | Коментарі (0)

ПАМ’ЯТКА ДЛЯ ВЧИТЕЛЯ
*Завжди говори правду дітям, навіть тоді, коли це невигідно для тебе.
*Не намагайся силою досягнути успіху.
*Будь великодушним — умій прощати.
*Не забувай хвалити.
*Хвали в міру, вміючи.
*Помічай найменші успіхи учня.
*Оцінюй тільки вчинки дитини, а не її саму.
*Знайди ключ до кожного.

Мої статті | Переглядів: 1044 | Додав: Гринчук | Дата: 30.09.2012 | Коментарі (0)

     
   ПОРЯДОК
організації та проведення Всеукраїнського фестивалю дитячої поезії
 1. Загальні положення

 1.2. Завданнями Фестивалю є:
 відновлення у суспільстві і в дитячому середовищі інтересу до поезії як джерела духовних та естетичних цінностей і одного з важливих факторів виховання творчої особистості;
 активізація творчого потенціалу дітей, виявлення і розвиток юних талантів (талановитих дітей дошкільного віку та молодших школярів).
 популяризація кращих вітчизняних творів та сучасних авторів, поповнення фондів дошкільних та шкільних бібліотек зразковими сучасними виданнями;
 збагачення репертуару навчальних закладів (для дітей дошкільного та молодшого шкільного віку) сучасними поетичними творами;
 друк збірників поезії для використання у навчальних закладах різних типів, з урахуванням вікових особливостей дітей;
 залучення митців до творчої співпраці з навчальними закладами, що працюють з дітьми дошкільного віку;
 комплектація бібліотечок для дитячих садків, дитбудинків, сільських бібліотек, тощо.
Мої статті | Переглядів: 488 | Додав: Гринчук | Дата: 30.09.2012 | Коментарі (0)

У початкових класах загальноосвітніх навчальних закладів незалежно від типу, підпорядкування і форми власності 2012/13 навчальний рік розпочинається 1 вересня Днем знань і закінчується, включно з проведенням навчальних екскурсій та річного оцінювання, 30 травня.
Перший урок у початкових класах проводиться за обраною загальноосвітнім навчальним закладом/методичним об’єднанням на власний розсуд темою з урахуванням можливостей навчального закладу, вікових та індивідуальних особливостей учнів кожного класу.
Перший семестр 2012/13 начального року триває з 1 вересня по 28 грудня включно. Навчальні заняття в другому семестрі розпочинаються 14 січня, а закінчуються 24 травня.
Впродовж навчального року для учнів 1—4-х класів проводяться канікули загальним обсягом не менше 30 днів, орієнтовно: осінні — з 27 жовтня по 4 листопада; зимові — з 29 грудня по 13 січня; весняні — з 23 по 31 березня.
Мої статті | Переглядів: 780 | Додав: Гринчук | Дата: 03.09.2012 | Коментарі (0)

З 1 вересня 2012 року розпочинається впровадження Державного стандарту початкової загальної освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 462 від 20.04.2011 «Про затвердження Державного стандарту початкової загальної освіти».
Оскільки період навчання дитини в початковій школі є початком особливої навчальної діяльності, яка вимагає від дитини не лише значного розумового напруження, а й більшої фізичної витривалості, вольових зусиль, новий зміст Державного стандарту укладений відповідно до мети початкової школи з урахуванням пізнавальних можливостей і потреб учнів початкових класів, визначає зміст загальної початкової освіти, спрямовує навчально-виховний процес на формування і розвиток духовно-моральних та інтелектуальних цінностей молодших школярів.
Державний стандарт сформовано на засадах особистісно орієнтованого і компетентнісного підходів, що зумовлює чітке визначення результативної складової засвоєння змісту.
Мої статті | Переглядів: 4256 | Додав: Гринчук | Дата: 03.09.2012 | Коментарі (0)

Під впливом різноманітних чинників шкільного життя позитивні уявлення про себе, сформовані у дитини в дошкільному віці, у першому класі піддаються серйозним випробуванням. Навчання пов’язане не лише з успіхами, а часто з помилками, невдачами. Першокласник прагне утвердити себе в новій ролі, шукає опори у ставленні до себе вчителів, бажаючи, щоб дорослі помічали його позитивні якості. Тому оцінка здатна викликати в учня цілу гаму гострих переживань. Радість і задоволення досягненнями в навчанні створюють позитивний емоційний фон стосунків з учителем та однокласниками, покращують рівень засвоєння знань. Почуття гіркоти, невдоволення невдачами можуть спричинити зниження самооцінки, зневіру, конфлікт з оточенням.
Важливо створювати на уроках такі умови, коли невдоволеність від невдачі спонукала б дитину шукати кращі способи навчальної діяльності. Педагогічна оцінка має бути тактовною; не акцентованою на невдачах дитини, а здатною створювати сприятливий емоційний фон для подолання труднощів. Важливо навчити учня сприймати оцінку як показник рівня знань і вмінь, а також розуміти, що оцінюються його конкретні дії, а не він сам.
Мої статті | Переглядів: 614 | Додав: Гринчук | Дата: 03.09.2012 | Коментарі (0)

 Робочі навчальні плани для 1-х класів загальноосвітніх навчальних закладів розробляються на основі Типових навчальних планів початкової школи, затверджених наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 10.06.2011 № 572. Відповідно до мови навчання у системі початкової загальної освіти зазначеним документом передбачено окремі варіанти Типових навчальних планів 
Мої статті | Переглядів: 876 | Додав: Гринчук | Дата: 03.09.2012 | Коментарі (0)

Вітаємо на сайті!
Годинник
Хмаринка тегів
Друзі сайту

«Методичний портал»

Пошук
Форма входу

Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz