1.
"У кожної людини є сонце. Тільки не треба його гасити.” Сократ
2. Знай,
люби, розумій, поважай! Тільки той може бути вчителем, хто має добре серце і
душу.
3. ”Ніщо
велике ніколи не було досягнуто без ентузіазму та любові” Р. Емерсон
4. ”Скільки
б ти не жив, усе життя треба навчатися” Сенека.
5.
Будь майстром, поетом, художником у справі яку ти робиш (Сухомлинський)
6. «Відкрити
в кожній дитині душу творця, дати їй змогу пробудитися і розквітнути».
7. Я
вибрала долю собі сама.І що зі мною не станеться – у мене жодних претензій нема
до Долі – моєї обраниці (Ліна Костенко).
8. «Щоб
бути хорошим вчителем, потрібно любити те, що викладаєш і тих, кому викладаєш».
9. Вчитель
– це професія, захоплення, мистецтво, праця, які потребують лише любові і
натхнення.
10. "Любити
життя і цінувати кожну його хвилину. Нести радість. У книгах шукати істину, у
людях – мудрість.”
11. Життєва
позиція – йти вперед і ніколи не зупинятися на досягнутому.
12. «Будь
терплячим в очікуванні дива від дитини, будь готовим до зустрічі з ним»
13. Вчитель
– це професія, захоплення, мистецтво, праця, які потребують лише любові і
натхнення.
14. «Будь
терплячим в очікуванні дива від дитини, будь готовим до зустрічі з ним»
15. Дитина
в класі. Дитина з душею, даною Богом, проходить свій земний шлях у спілкуванні
зі мною, удосконалюючись і удосконалюючи мене.
16. «Навчати
та виховувати так, щоб у кожному дитячому
серці запалити вогник пізнання, мислення, добра».
17. «Добро
не зникає безслідно, а повертається до нас».
18. «Підтримуйте
в дітях бажання до оновлення, якщо ви хочете виховати в них риси нової людини»
19. «Справжнього
вчителя можна уявити собі тільки в постійному вдосконаленні» Сухомлинський.
20. "Жодна
велика перемога неможлива, якщо їй не передує мала перемога над собою» (Леонов
Л.).
21.
Учень – це не посудина, яку потрібно заповнити, учень – смолоскип, який
треба запалити.
22. Щоб
дати іскру світла учням, учитель повинен ввібрати в себе сонце
23. Вимогливість
до учнів у поєднанні з повагою до їхньої особистості.
24. Якщо
шукати в усьому любов, вона обов’язково знайдеться.
25. Мелодія
починається з першої ноти, саме вона визначає її характер. Початкова школа –
своєрідна перша нота шкільного життя
26. Відкрити
в кожній дитині душу творця, дати їй змогу пробудитися і розквітнути.
27. Учитись
важко,а учить ще важче, але не мусиш зупинятись ти. Як учням віддаєш усе
найкраще, то й сам сягнеш нової висоти.
28. Якщо
до вогника натхнення вчителя додати іскорку бажання дитини, то отримаємо
спільне багаття творчості і фантазії.
29. Я
вірю в себе. Я вірю в дитину. Я вірю в свою справу.
30. Дитина
повинна приносити зі школи радість.
31. «Якщо
ви володієте знаннями, дайте іншим запалити від них свої світильники», «Я
вчитель від Бога. І співпрацівник у Бога»
32. Вміння
знаходити обдарованих та здібних дітей – талант, вміння їх вирощувати –
мистецтво, але найважливішим є любов до дитини.
33. Зробити
працю школяра джерелом розумового задоволення і духовної радості.
34. Гра
– це величезне світле вікно, крізь яке в духовний світ дитини вливається
живлющий потік уявлень, понять про навколишній cвіт.
35. Вимогливість
до учнів у поєднанні з повагою до їхньої особистості.
36. Що
може буть дорожче, ніж дитя, Якого любиш ти до забуття? Але піднять його на
власні ноги -для цього треба все життя.
37. "Жити, щоб здорових дітей ростити, успіхам, діям
творчим їхнім радіти”.
38. Любов
виховується любов’ю, доброта – добротою, життя — життям, найгірше – це
втратити віру.
Джерело: http://w-8-w.pp.ua/?page_id=153
|