П`ятниця, 10.05.2024, 17:17
Ви увійшли як Гість | Група "Гости"Вітаю Вас Гість | RSS
             




 
Категорії розділу
Свята
Календар України
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 179
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог статей

Головна » Статті » Мої статті

Схема аналізу уроку

Схема    аналізу   уроку

Школа, клас, урок ____________________________________________________Учитель _______________

                                                                                                  

Тема ___________________________________________________________________________________  

Місце уроку в системі (розділі)__________________ ________________________________________  

 Мета. ________________________________________________________________________________

Тип уроку:________________________________ ____________________________________________

Необхідно будувати кожен урок як урок мислення - спілкування, де істина постає як суперечка про істину, тобто як проблемно-пошуковий діалог

О. Митник

Складові уроку

Показники, які аналізуються

 

1

Організація уроку (3 б.)

міра залучення учнів до визначення теми і завдань уроку, усвідомлення учнями мети своєї діяльності на уроці; плануванні роботи на урок; вдалість мотивації навчальної діяльності, виникнення в учнів бажання здобувати нові знання, уміння; міра участі учнів в організації уроку, розподіл часу на основні етапи уроку;

 

2

Зміст уроку (12 6.)

відповідність структури уроку його змісту і меті; послідовність, логічний зв'язок між основними етапами уроку; особистісна орієнтація освіти: врахування вікових та індивідуальних особливостей учнів; наявність диференціації й інтеграції змісту навчання; створення ситуації вибору; доцільність вибору завдань з точки зору активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів; зміна видів діяльності протягом уроку та їх доцільність; * результативність роботи (системність і глибина засвоєння знань, впровадження компетентнісного підходу (учень має уявлення, знає, розуміє, застосовує, виявляє ставлення, оцінює); вміння учнями оцінювати (висловлювати оцінні судження, аргументувати оцінки в балах) висловити своє ставлення до змісту матеріалу, до процесу і результату навчання; зміст домашнього завдання, диференціація його за рівнем складності

 

3

Засоби навчання

(86.)

доцільність застосування використаних прийомів та методів, дієвість інтерактивних методів навчання (спілкування учнів, обмін думками, рольова участь кожного) - діалогічний характер навчання, взаємонавчання, взаємодопомога у підсистемах «учитель-клас», «учитель-учень», «учень-учень», «учень-клас»; організація самостійної творчої роботи учнів;

види контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів; організація рефлексії учнів стосовно сприйнятого і зробленого на уроці; доцільність використання наочних та технічних засобів

 

4

Психологічна     ! настрій учнів на уроці; прийоми стимулювання зацікавленості учнів атмосфера            до навчального матеріалу: створення ефекту здивування, захоплення, уроку (4 б.)         ! сумніву, недовіри тощо;

                               створення ситуації успіху

 

5

професіоналізм та педагогічна культура вчителя на уроці (3 б.)

рівень знань учителя зі свого предмету; знання вчителем вікових і психологічних особливостей учнів класу; винахідливість учителя, гнучкість у формулюванні питань у процесі вивчення теми; вміння вчителя здійснювати проблемно-пошуковий діалог з учнями; прояв вчителем натхнення, фантазії, артистизму, індивідуального педагогічного стилю; дотримання вчителем норм педагогічної етики

 

Результат:        27 - 30 балів: високий рівень готовності

                              22 - 26 балів: достатній рівень;

              21-15 балів: середній рівень готовності;

                14 балів і нижче: низький рівень

Категорія: Мої статті | Додав: Гринчук (10.12.2012)
Переглядів: 1934 | Теги: Аналіз уроку | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Вітаємо на сайті!
Годинник
Хмаринка тегів
Друзі сайту

«Методичний портал»

Пошук
Форма входу

Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz