П`ятниця, 10.05.2024, 04:35
Ви увійшли як Гість | Група "Гости"Вітаю Вас Гість | RSS
             




 
Категорії розділу
Свята
Календар України
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 179
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог статей

Головна » Статті » Мої статті

Характеристика про рівень розвитку та результати оволодіння компонентами навчальної діяльності
Характеристика

про рівень розвитку та результати оволодіння

компонентами навчальної діяльності

учня 1 класу ___________________________________________ П.І.Б.

____________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________

повна назва школи



1. Дата народження __________________.

2. Стан здоров’я (група): основна, підготовча, спеціальна.

3. Потребує занять з логопедом: так, ні.

4. Ставлення до навчання: позитивне, задовільне, незадовільне, індиферентне.

5. Особливості психічної адаптації: виражена, повна, помірна, початкова, відсутня.

6. Загальний рівень готовності до подальшого навчання: мотиваційний, інтелектуальний, фізичний, особистісний.

7. Увага: довільна, мимовільна.

8. Пам’ять: короткочасна, довготривала.

9. Мислення: наочно-дійове, наочно-образне, логічне, абстрактне.

10. Інтереси до діяльності: розумової, практичної, художньої.

11. Темп роботи: швидкий, середній, повільний.

12. Якість роботи: хороша, задовільна, незадовільна.

13. Реакція на зовнішні подразники: швидка, урівноважена, повільна.

14. Реакція на зміну видів діяльності: швидка, помірна, повільна.

15. Ставлення до речей: бережливе, не бережливе, охайне, неохайне.

16. Ставлення до людей: альтруїст, егоїст, урівноважений.

17. Рівень самооцінки: завищена, об’єктивна, занижена.

18. Ставлення до навчання: відповідальне, безвідповідальне.

19. Типові випадки відхилень у поведінці: _____________________________.

20. Позиція в колективі: лідер (формальний, неформальний), популярний, малопопулярний, ізольований, відторгнутий.

21. Рівень вихованості: високий, середній, низький.

22. Рівень навчальних досягнень з:

мовлення: високий, достатній, середній,початковий;

читання: високий, достатній, середній,початковий;

письма: високий, достатній, середній, початковий;

математики: високий, достатній, середній, початковий;





Висновок: програму першого класу засвоїв.



___ травня 20___ р.

Директор школи _____________ П.І.Б.



Класний керівник _____________ П.І.Б
.
Категорія: Мої статті | Додав: Гринчук (28.12.2012)
Переглядів: 896 | Теги: характеристика | Рейтинг: 1.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Вітаємо на сайті!
Годинник
Хмаринка тегів
Друзі сайту

«Методичний портал»

Пошук
Форма входу

Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz