5 листопада 2013 року на базі Єлізарівської СЗШ та Єлізарівського ДНЗ «Веселка» відбувся
семінар для вчителів 1-х класів та вихователів старших груп ДНЗ на тему «Співпраця ДНЗ і школи І ступеня з питань
особистісно-творчого зростання дитини на етапах впровадження Державного
стандарту початкової школи ». Семінар відкрили вітальними словами школярі та
вихованці ДНЗ, кожному учаснику семінару був презентований подарунок,
виготовлений учнями та дошкільнятами. Директор Єлізарівської школи, Куліш Ольга
Степанівна, та завідуюча Єлізарівською
дошкільною установою «Веселка», Миршавка Юлія Іванівна, презентували свої навчальні заклади, спільний проект щодо здійснення наступності між
початковою та дошкільними ланками освіти та зробили звіт проведеної роботи. Соціальний
педагог школи, Люта Валентина Василівна, розповіла про роботу, яку здійснює
вона для забезпечення психолого-педагогічного супроводу процесу адаптації
дитини під час переходу від дошкільної
установи в загальноосвітній навчальний заклад.
Практична частина семінару почалася із вправи
«Очікування», яку провели методисти РНМК Демченко О.А. та Гринчук С.О.
Присутні написати на стікерах свої
очікування від семінару, та приклеїли їх на пісочний годинник. Методисти РНМК заздалегідь
поділили за кольорами стікерів учасників семінару, і далі всі одночасно відвідали урок в 1 класі на тему «Склад числа 10.
Складання та розв’язування виразів на додавання», який показала Баркар Галина
Миколаївна, вчитель 1-ого класу Єлізарівської
СЗШ та інтегроване заняття «Осінній листопад», яке провела Мозуль Тамара
Леонідівна, вихователь старшої групи Єлізарівського ДНЗ «Веселка». Після
обговорення уроку та заняття вчителі та вихователі зібралися на перегляд
спільного виховного заходу з валеології за участю дітей дошкільного та
молодшого шкільного віку «Подорож країною Здоров’я».
З метою узагальнення та підведення підсумків семінару методисти РНМК Демченко О.А. та Гринчук С.О
провели тренінг «Дитина на порозі школи», під час якого присутні визначали ключові
етапи забезпечення наступності, створили та презентували плакати, побувши на
деякий час вихователями, вчителями, дітьми та батьками, на теми: «Першокласник. Нам важко і чому?», «Як
можуть допомогти батьки адаптуватися до школи?» та «ДНЗ і школа – дві ланки
1-ієї освіти. Вихователі і вчителі-форми співпраці». Закінчився тренінг вправою
«Пісочний годинник», під час якого учасники семінару виклали та озвучили свої
враження від побаченого на стікерах та прикріпили їх до годинника.
|