Використання інформаційно-комунікаційних технологій при викладанні предмету «Сходинки до інформатики» дає можливість зацікавити учнів предметом, раціоналізувати час уроку, добре його унаочнити, виокремити структурні елементи уроку, розвивати мислення, уяву, спостережливість, пам’ять.
У створених презентаціях, як і в підручнику «Сходинки до інформатики» авторів Г.В. Ломаковської, Г.О. Проценко, Й.Я. Ривкінда, Ф.М. Рівкінд, використано персонажі дівчинки Ганнусі, гномика Мудрунчика та інопланетянина Елзіка, як героїв, які продовжують навчатися та навчати. Кожен урок починається з привітання та налаштування на урок інформатики, тобто з цікавих задач, ребусів, кросвордів, загадок, логічних ігор.
Значної уваги на уроках «Сходинки до інформатики» автор надає здоров’язбережному процесу, зокрема: проведенню фізкультхвилинок та релаксаційних хвилинок. Зазвичай, їх на уроці дві: одна рухлива, це різноманітні фізичні вправи, друга – на зняття втоми очей або розумове розвантаження.
Обов’язковим структурним елементом всіх уроків є п’ятнадцятихвилинна робота за комп’ютером, індивідуальна допомога дітям під час цієї роботи та перевірка результатів цієї роботи.
Для заохочення, натхнення та старанності учнів автор створює мотивацію вивчення теми, цікаві логічні задачі, вербальні або намальовані сходинки зростання знань, умінь та навичок. Постійно практикує роботу у робочих зошитах учнів з друкованою основою (авторів Г.В. Ломаковської, Г.О. Проценко, Й.Я. Ривкінда, Ф.М. Рівкінд).
Пропонує колегам до розгляду презентації по темах, відповідно до програми «Сходинки до інформатики», що супроводжують уроки, як педагогічний досвід.
Матеріал розміщено у 5 архівах що додаються. (завантажити)
Вчитель інформатики
Кіцманського ЗНЗ І-ІІІ ступенів,
Вчитель вищої категорії, методист
Домітращук Л.П.
|